איך לשמור על הקולטים של דוד השמש בחורף?

קולטי השמש נוטים בימים קרים במיוחד להיסדק ולהתפוצץ בעקבות הפרשי טמפרטורות שיוצרים לחץ פנימי, פיצוץ זה גורם לרוב לנזק בלתי הפיך אשר מצריך החלפה של הקולטים והשקעה כספית גדולה, מלבד זאת גם להשיג בעל מקצוע שיבוא להתקין לכם דוד שמש לאחר יום קר זאת משימה כמעט בלתי אפשרית מכיוון ויחד אתכם עוד עשרות רבים של לקוחות מתקשרים אליו באותו נושא.

אז כיצד ניתן להימנע מבעיה זו?

ובכן קיים טריק קטן שבזכותו ניתן למנוע את פיצות הצנרת של קולטי הדוד ולחסוך מאיתנו את העלות הכספית של החלפתם, את טריק זה יש לבצע אך ורק בימים קרים אשר מראש מיועדים לפורענות, ובכן את בעיה זו נמנע בעזרת השראת ברז אחד בבית שידלוף כל הלילה, הדליפה מהברז תגרום למים להמשיך ולזרום במערכת פעולה אשר תמנע את הלחץ במערכת ואת הפיצוץ!

איך לדעת מתי להשאיר את הברז פתוח?

ובכן לא תרצו וגם לא מומלץ להשאיר את הברז דולף בכל ימות החורף זה יגרום לבזבוז של מים יקרים ולכן יש צורך לנתר את הימים הקרים ולהשאיר את המים דולפים מהברז רק כאשר מדובר על אותם ימים.

איך לדעת מתי ימים קרים אלו עומדים להתרחש? ובכן התשובה היא פשוט להישאר ערניים, להקשיב כל יום בחדשות, לקרוא באינטרנט ולהישאר מעודכנים, הערנות שלכם תציל את קולטיו של דוד השמש מפיצוץ ואת כיסכם מהוצאה כספית מטורפת שבקלות יכולה להימנע.

זמינותם של בעלי המקצוע לאחר ימים קרים היא כמעט ולא קיימת, בעלי המקצוע מתרוצצים מגג לגג במטרה לתקן את כל קולטי השמש שנפגעו לאחר גל הקור, גם קיים מחסור רציני בחלקים בתקופה זו ולכן המחיר הופך לייקר יותר מזמן רגיל.