DUUD

אפשרות חימום מים ע"י גז

אפשרות חימום מים ע"י גז

אם יש משהו שלפעמים כבר נמאס ומייגע, הוא חימום מים בעזרת דוד השמש או המיכל החימום של הדוד. לפעמים אנחנו יכולים לשכוח להדליק את דוד השמש ובכך להתעכב לפני המקלחת. בימים חמים עלינו לזכור להדליק את דוד השמש, אך מה לגבי ימים קרים? בימים אלו עלינו להדליק אותו בכל פעם לזמן מסוים לפני שאנחנו מעוניינים להתקלח. זאת על מנת שהמיכל חימום המים יחמם אותם עבורנו. לעיתים תהליך זה עשוי להיות מייגע ומייאש, ולפעמים היינו שמחים אם פשוט היו לנו מים חמים בכל זמן, ושנוכל להתקלח במים חמים מבלי למהר. למרבה השמחה יש פתרון מעולה לכך, והוא אפשרות חימום מים ע"י גז.

מהו חימום מים באמצעות גז

בדיוק כמענה לחימום מים על ידי דודי שמש, נוצרה אפשרות חימום מים ע"י גז מחברות גז שונות. התהליך הוא פשוט, מחמים מים מיוחד עם תא בעירה סגור שנקרא טורבו, מחמם את המים בדרך מיידית על ידי גז. התוצאה היא מים חמים בכל זמן, כ24 שעות ביממה. מעתה אין צורך עוד לזכור להדליק את הדוד בזמן שהשמש זורחת בחוץ, אין צורך בחורף להדליק אותו זמן קצר לפני שאנחנו מתכננים להתקלח. באמצעות חימום מים על ידי גז (יש צורך באספקת גז קבועה) נוכל ליהנות ממים חמים כ24 שעות ביממה, ולהתקלח מבלי למהר. למשפחות שביניכם מחמם המים בהחלט יעזור בכך שלא תצטרכו להתווכח עוד מי יתקלח אחרון עם הסיכוי לזמן קצר של מים חמים.

 

חימום מים כאלטרנטיבה לדוד

חימום מים על ידי גז יכול להיות דבר יקר כמובן, אך מה כאשר מדובר באפשרות חימום מים ע"י גז כאלטרנטיבה לדוד השמש? יתרונו העיקרי של דוד השמש הוא אפשרות חימום המים בחסכון כספי רב, מאחר והוא אינו עושה שימוש בחשמל, אלא רק באמצעות חום ואור השמש. חסרונו העיקרי הוא שלצערנו השמש אינה זורחת עבורנו 24 שעות ביממה. מה קורה כאשר אנחנו ממזגים את היתרונות והחסרונות ליתרון אחד? לשם כך ישנם מחממי גז שמתחברים ישירות אל דוד השמש ובעצם הפעלתם נמנעת כל עוד ישנם מים חמים בדוד. וכאשר אין מים חמים, החימום יתבצע על ידי מחממי הגז. כך לדוגמה גם מחמם מים בגז בירושלים יחסוך הרבה כסף לעומת דוד חימום חשמלי בשל הקור הכז 

פתרון נפלא למים חמים בכל זמן

אם תשאלו רבים מה התופעה השנואה עליהם ביותר בחורף, סביר להניח שרבים יגידו שהמים החמים לא מספיקים להם במקלחת. הפתרון הנפלא ביותר עבורכם גם לחורף וגם לקיץ הוא אפשרות חימום מים ע"י גז כאלטרנטיבה לדוד השמש. כל זמן שאין מים חמים בדוד השמש, חימום המים יתבצע על ידי גז. התוצאה היא מים חמים 24 שעות. לא תצטרכו עוד להתקלח ולמהר לפני שהמים החמים יגמרו, לא תצטרכו להתווכח מי הוא שיתקלח אחרון, המים החמים תמיד שם בכל זמן.

Exit mobile version